.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست صميمانه کردان با جمعي از نمايندگان مجلس

وزير كشور روز چهارشنبه در نشستي صميمانه با جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با سابقه وزارت كشور در محل وزارت كشور گفت : همه نمايندگان فارغ از هر گرايشي ، در مجموعه اركان وزارت كشور عزيز و محترم هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور،علي كردان با تاكيد بر ارتباط بيشتر نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و وزارت كشور و با اشاره به اينكه همه نمايندگان از آنجا كه مورد اعتماد مردم واقع شدند فارغ از هر گرايشي در مجموعه اركان وزارت كشور عزيز و محترم هستند، افزود : اگر ظرفيت و توان مجلس شوراي اسلامي با وزارت كشور بهم گره بخورد بسياري از چالش‌ها و مشكلات مردم حل مي‌شوند .

كردان با اشاره به نقش خطير وزارت كشور در پيشبرد برنامه‌هاي دولت و اهداف وزارت كشور در دوره جديد بر سياست اين وزارتخانه مبني بر تعامل و همكاري گسترده با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد و خواهان همكاري متقابل نمايندگان در پيشبرد امور در سطح استان‌ها شد .

بر اساس اين گزارش قبل از سخنان وزير كشور ، حجت‌الاسلام والمسلمين محمد حسين موسي پور معاون حقوقي و امور مجلس وزارت كشور با اشاره به جايگاه منحصر بفرد مجلس هشتم نسبت به مجالس قبلي گفت : مهم‌ترين شاخص مجلس هشتم ارتقاء سطح كيفي نمايندگان به لحاظ تحصيلات و تجربه كار اجرايي است كه پشتوانه‌اي بي‌بديل براي قانونگذاري است .

وي با بيان اينكه ميانگين سطح تحصيلات در اين مجلس بيشتر از ساير مجالس است، افزود : اگر قانون از يك قانونگذار مسلط به سلاح علم و تجربه اجرايي صادر شود ، قانوني بهتر و موفق تر خواهد بود و از اين لحاظ مجلس هشتم منحصر به فرد است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مرداد 1387
آقای کردان با تمام تلاش برای آبادانی وامنیت ایران تلاش کنید
شما متعلق این ملتید.ملت پشتیبان شماست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.